Dansa!

Åh jag är så glad! Jag vet inte om det bara är för att jag dansade idag eller för att livet är ganska perfekt just nu. Men som sagt, idag var jag och Becka och dansade streetdance för första gången. Det gick faktiskt bra för oss även fast det var våran första gång och jag planerar helt klart att fortsätta dansa resten av terminen. Vi fick dansa till E.T. av Katy Perry och trots att rörelserna var snabba tog vi oss igenom hela koreografin till refrängen.

Passet började med att vi fick presentera oss och sedan var det hårdträning direkt! Vi tränade nämligen magmusklerna i en hel låt och det gjorde ganska ont efter ca 30 sekunder och då var det bara 3,5 minuter kvar. Men jag och Becka överlevde hela lektionen och för att vara ärlig så är jag ganska stolt över mig själv!

Såhär fin i håret var jag i lördags då min mammas moster fyllde 80 år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0