Om tio år?

Jaha.. Jag hittade nyss "brevet" som man fick av sina klassföreståndare när man gick ut nian. I detta finns det en lapp där tre till fyra fått skriva om hur de tror att mitt liv ser ut om tio år. Tur att de vet när jag själv inte har någon aning om vad jag ska göra med mitt liv...
 
 
Nr 1.
Kajsa kommer att vara veterinär om tio år.
Tack för att du la ner så mycket tid, men jag har tyvärr ändrat mig.
 
Nr 2.
Kajsa har rest runt i världen och träffat en kille från USA som hon nu är gift med. De bor tillsammans i en lägenhet i New York. Kajsa jobbar på en tidning. Hon har en katt. Hon lever lyxliv.
Detta liva kan jag stå ut med. Det är helt okej med mig!
 
Nr 3. 
Kajsa kommer att studera till något inom teknik kanske civilingenjör om hon inte ändrar sig helt. Jag tror hon kommer att ha rest ganska mycket och kanske har hon jobbat som au pair i typ USA.
Ja, detta låter heller inte fel men jag kanske skippar civilingenjör delen... Jag har tyvärr ändrat mig helt.
 
Jag har ingen aning om hur mitt liv kommer att se ut om tio år. Men att jag kommer flytta ifrån Sverige ett tag är i alla fall säkert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0