Tjugonde Maj

Denna dag har varit både mysig, sorglig och fysiskt ansträngande. Det började med att fysikprovet blev inställt så att jag var tvungen att vara med och springa på gymnastiken. Som tur väl var så hoppade jag av så fort jag kände första knäppningen i knät. Men tyvärr var det redan försent då.
Men till de lite roligare sakerna. Efter lunchen var det svenska och vi hade det mysigt i vårt lilla grupprum där vi satt och spelade teater. När skolan var slut var det dags för dans och det var sista gången vi hade dans och näst sista gången vi får dansa för vår lärare som ska flytta tillbaka till New York. På dansen hade vi några olika tävlingar och Gladiatorerna anordnades...
När jag kom hem åkte hela familjen till Chaplin och åt. Så himla mysigt och riktigt roligt faktiskt!
Kvällen avslutades sedan med en promenad med mamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0