Bara början

Nu har det varit 2013 i ca 23 h och 50 minuter och så långe har det varit så sjukt bra! Igår var vi hos Erik det var verkligen roligt. Lite efter 12 stack vi ner på stan och mötte upp Casper, Oskar och Kalle men vi drog inte tillbaka till festen utan satte oss hemma hos mig istället eftersom vi var dyngsura. Vi hade riktigt kul men Becka, Annie och Kalle somnade till lite vid 2.30. Efter att killarna åkte hem gick vi och la oss och det slutade med att vi somnade vid kl 5.
 
Idag vaknade vi vid kvart över nio och jag kan inte påstå att jag är särskilt pigg. Vi väntade dock tills kockan var 10.15 innan vi gick upp eftersom Becka behövde åka till jobbet. Efter att Becka stack så kollade jag och Annie på HSM 1 & 2. Mys!
 
Nu ikväll har jag varit hos Casper men behövde åka hem tidigt så just nu sitter jag underhåller dig som orkat läsa detta långa inlägg. Nu ska jag fortsätta att skugga teckningen som jag håller på med. 
 
Gott Nytt År!
 
Såhär såg vår kväll ut... Eller jag början av den.
 
 Fler blider kommer.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0