Tears Don't Fall♥

Har spelat in en cover på Your song och She will be loved. Det gick ju bra. Eller inte? Lovar att ladda upp failarna. Tittade på dom jag garvade ihjäl mig.

Storm i Sverige idag då. För mig som inte bor så långt norr ut är det ganska lugnt. Men det låter som om någon poppar popcorn i mickron. hmm? Det är troligtvis fläckten... om det inte är ett spöke som ska ha torsdagsmys. Vem vet. Spöken gillar väll också snacks?!



Ska fräffa älsklingen imon! Jag ska tvinga honom att se på en film. Hahah! Philip jag vet att du ÄLSKAR att se på film! :D

over and out♥

Kommentarer
Postat av: fröken svår

åh she will be loved <3

vi kanske kan se typ ääääh... hundtricket? det var längesen man såg den liksom :')

2011-04-07 @ 22:51:30
URL: http://jumpingmaniac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0