Lite förändring!

Nu har jag gjort det! Jag har försökt ändra på lite saker för att må bättre och började med att säga upp mig från BEST. Känns tråkigt men samtidigt så skönt. Det senaste har det bara känts som ett ont måste och inte något roligt så det var för det bästa. Så nu är det Kajsa som är i fokus och inget annat. Jag pluggar järnet på vardagarna för att verkligen se till att jag får ledigt på helgerna och hittills har det fungerat väldigt bra och jag kan känna hur lite av stressen försvinner. Nu ska jag bara försöka få in lite träning igen. Vill få tillbaka min styrka och känna mig stark, så det ser jag fram emot.
 
Lite bilder från förra hösten, Carro ville öva lite och självklart ställer jag upp.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0