HAPPY FALL Y'ALL

Nu är det höst så jag är riktigt nöjd. Har haft denna veckan för att återhämta mig lite i från all skit och det känns redan mycket bättre. När det är höst brukar jag passa på att baka lite extra och ta lite fina naturbilder men jag har inte lyckats få med mig Casper ut på en promenad än så jag får väl försöka lite till. Detta är första året som jag inte vill ha en födelsedagsfest. Känns lite konstigt då det brukar vara det som jag planerar mest under året. Men i år ser jag verkligen inte fram emot att bli ett år äldre. Det tär lite på en att alla alltid ska tro att man är äldre än vad man faktiskt är. 
 
Bjuder på lite gamla bilder då jag inte har så många nya att bjuda på. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0