Obegripligt Ensam...

Det har inte varit ofta jag känt mig riktigt ensam i min nya lägenhet men i fredags så var det riktigt jobbigt. Jag var sjuk och skulle inte hitta på något på kvällen. Vilket resulterade till att jag istället satt och hade supertråkigt inne på mitt rum. Jag bor i en korridor så man är aldrig riktigt ensam men ändå kändes det verkligen som det.

 

Men för att inte känna oss så ensamma i korridoren så hade vi filmkväll igår och eftersom Anderas i korridoren var PMSig (inget gick hans väg igår) så fick han bestämma film. Det blev The Fault In Our Stars. Vilket inte direkt gjorde att någon av oss mådde bättre… Men ändå trevligt att känna sig mindre ensam för ett tag. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0