Mig ♥

Jag insåg att min blogg är lika djup som en vattenpöl så nu smäller det!

Som ni vet så heter jag Kajsa och jag är 17 snart 18 år. Jag har den bästa pojkvännen i världen och de bästa vännerna! Jag har varit tillsammans med Casper i ungefär 9 månader och det finns inget bättre. Vi blev tillsammans ungefär 1,5 månader efter att jag och mitt ex som jag hade varit tillsammans med i tre år hade gjort slut. I början var jag livrädd för att känna något för Casper även om jag ville eftersom det hade gått så fel förra gången. Men efter många om och men vågade jag lita på mina känslor och inse att han gillade till och med älskade mig tillbaka! Just nu försöker jag få honom att vilja hänga med mig och plugga i Lund efter gymnasiet för jag tänker inte släppa honom! Aldrig i livet att jag lämnar dig!

       Som jag nämnde ovan har jag de bästa vännerna man kan ha och de två vänner som jag känt längst har trots allt som har hänt alltid stått bredvid mig och aldrig svikit! Jag önskar att alla kunde få ha vänner som dessa två men tyvärr tänker jag inte dela med mig av dem, de är mina!

        För er som inte vet så har jag även tidigare haft problem med mat och haft tendenser till ätstörningar vilket började synas mer förra sommaren och hösten. Men när jag träffade Casper fick han mig att vilja kämpa för att må bättre och det har jag verkligen gjort sen dess! Casper, jag älskar dig! 

 

Kommentarer
Postat av: casper

naaaaaaaaaaaaaaaaaaaw :* bäst är du

2013-09-21 @ 13:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0