Förlåt!

Först måste jag börja med att säga förlåt för att jag inte bloggat på så långe men här kommer lite bilder som förklarar vad jag har hittat på istället för att blogga...

Jag har varit i Göteborg med vännerna och även Niklas och Co. Rebecka lekte med täcket och sen blev vi anklagade för att röka... Vilket vi verklige inte gjorde...

..

Niklas spelade i musikalen som sattes upp på skolan.

Sen fick jag äntligen åka på GBG Horse Show med bland annat mamma och Annie.

Förlåt för den dåliga bilden men jag ville bara skriva att vi har även badat. Alla badade dock inte frivilligt.

Jag har även besökt London med min familj....

Niklas flörtade lite...

Och jag har lekt alien i några dagar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0