Vampire diaries♥

Snart bär det av till Annie. Vi ska titta på Vampire Diaries och det var så bra förra veckan! Förra avsnittet var så bra och jag tycker verkligen att Caroline och Klaus hör ihop. På något sätt är de helt perfekta för varandra... Men han får inte dö! Inte de andra syskonen heller! Jag tycker om dem mer och mer och utan Rebecca, Finn, Kol, Elijah och Klaus skulle VD kännas fel...

Förra fredagen när jag, Becka, Emma och Annie tittade så märkte jag att Nathaniel Buzolic som spelar Kol skulle passa så bra som Edward i Twiligt och om man byter ut nästan alla andra skådespelare så hade det kunnat bli en riktigt bra film... Eller ja... Den hade nog varit okej i alla fall...

Här kommer en bild från några i vintras...
  

Jag vill inte ha mer snö nu! Snälla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0