Höhäng och annat fint ♥

Som många andra inlägg så detta ett av mina blogg moments som är välldigt sällsynta... Jag är som sakt inte en regelbunden bloggare. Men "plöttsligt händer det". Inatt gjode jag något för första gången, jag sov på ett höloft! Det tog mig 10 minuter innan jag hittade en spingel men den dog på 2μs. Sen kunda jag sova nästan hela natte vaknade då och då av Hanna sov snackade i sömnen eller någon katt som smög och letade efter möss. Vi hade jätte mys och vi frös inte alls. Eller inte jag och Hanna men Steffi frös dock lite på morgonen.

Bilder ♥


Jag blir kanske dödad för att denna bilden visas men ändå.


Fotomodellen Trisse♥


Kommentarer
Postat av: Hanna

bilden kajsa.. bilden.. din levnadstid är nu mera begränsad min vän (;



måste heelt klart göras om!

puss :D

2011-10-08 @ 00:47:57
URL: http://hannaelviraa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0