Grattis! :D

Idag fyller jag äntligen 16 år! Detta har firats med två kidnappninar och massa prisenter!

Om den första kidnappningen... "såhär är det prick klockan 18.00 ska du stå färdig med filmen i hallen. Och ja ät något innan ;) sen går vi till hemlig destination och om din mamma undrar över något kan hon ringa mig :)<3" Detta sms fick jag av Becka när jag kommit hem igår... Okeeej? Jag gorde som smset sa och stod färdig eller ja typ färdig i hallen när becka kom hit något efter 18 och tvingde på mig en ögonbindel. Efter att ha gått i 10-20 minuter kom vi fram till den hemliga destinationen. Efter ett tag fick jag ta av mig ögonbindlen och där stod Becka, Ante x2, Philip och Lelle! De hade en tårta i handen med massa ljus på. Annie kom lite senare och fick lite tårta hon med.Tack för bästa fädelsedagsfesten ever! 
 

Becka håller min fina tårta som hon gjort själv! :D


Min fina tårta! ♥

Men nu måste jag sluta... jag ska ut och köra bil!

pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0