Påsk

     Kände att jag behövde ta och skriva av mig lite. Mycket har hänt sedan senast jag bloggade och måste verkligen ta en ny bild till bloggen. Ska kolla ifall Carro känner sig sugen på att hjälpa mig med detta någon dag. Annars tänker jag att mamma säkert kan hjälpa mig att ta några snygga bilder nästa vecka.

     Jag har hunnit med så mycket denna påsken. Jag har fixat med utbytesstudier, hälsat på mamma och pappa, umgåtts med två nya tjejkompisar från Malmö, målat massor och så även haft myskväll med gamla gänget.

     Tjejkvällen var så mysig, vi började hemma hos en av tjejerna och sedan gick vi vidare till KOL. De hade både goda drinkar och väldigt häftig atmosfär. Rekommenderas starkt om du aldrig varit där tidigare.

     På Påskdagen hade vi en trerättersmiddag hemma hos mig och Casper. Kvällen var över förväntan och jag hade väldigt trevligt och maten, den va så god!

 

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0