Något lite mer muntert

I våras va jag faktiskt på Island för första gången vilket både va helt fantastisk och väldigt jobbigt då jag fick testa på att resa med magsjuka för första gången i mitt liv, inget som rekommenderas.

Jag flög helt själv för första gången i mitt och jag mötte upp några vänner när jag väl kom fram. Det häftigaste med hela upplevelsen var att isklättra. Vi fick redskap för att klättra och det var en riktigt häftig känsla att klättra på en glaciärs vägg och det kändes riktigt coolt efteråt för jag var räddast men fick nog ändå mest beröm. De sa "Har du gjort detta innan?" och inte för att skryta men det kändes nog coolare än själva klättringen.  

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0