New York

Efter mer än ett års uppehåll är det äntligen dags igen. Tänte att jag har så många bilder från USA och att min instagram snart är överfull av dem så jag tänkte ladda upp lite av dem här istället. 
 
Resan började i New York vilket även serien av blogginlägg kommer göra.
 
 
Första dagen spenderades med att åka runt i New York. Vi fick se nästan allt på Manhattan och lite av Harlem. Det va lika häftigt som det va jobbigt att sitta på en buss en hel dag i 30 grader.  
 
 
 
 
 Vi va även uppe i Rockefeller Center och spanade in utsikten över New York. Det va en helt fantstisk utsikt. Efter denna bilden togs så spenderades nästan resten av denna dagen åt att gå och shoppa på Victoria's Secret och min plånbok blev sakta men säkert minde och minde tjock.  
 
 
En av dagarna spenderades även med att gå hela vägen från Downtown Manhattan och tillbaka till hotellet på Upper Manhattan. Samma dag va vi även ute och kollade på frihetsgudinnan. 
 
 
 
En av dagarna gick vi även igenom Central Park. Det första vi möttes av va en råtta vilket kändes lovande, men efter det fick vi se en mysig oas mitt i New York där det bland annat fanns en damm med små söta sköldpaddor.
 
Sista kvällen i New York spenderade vi med att gå på musikal där vi såg Kinky Boots. En energifylld musikal full med låtar som jag bara ville hoppa och upp från min stol och dansa med dem på scenen. 
 
 
Efter detta åkte vi vidare på en liten road trip i New Jersey där vi bland annat såg den supermysiga staden Cape May. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0