Lund ♥

Nu har jag bott i Lund i snart åtta månader och hittills har Lund verkligen levererat. Jag har fått nya helt underbara kompisar och trivs så bra på min linje att jag hoppas att studentlivet aldrig tar slut. Lite för att jag inte vet vad jag ska göra med mitt liv då, men mest för att jag kommer sakna alla fina människor.

 

 

 

Jag tänkte berätta lite om min Lundresa. Allt började den 25/8 2014. Efter en massa stök och upprop fick jag äntligen träffa min Phaddergrupp. Dopameme. Det som till början kändes helt främmande och konstigt skulle visa sig vara helt naturligt med denna grupp galna människor och jag kände att jag hade hittat hem direkt.

 

 

 

Under nollningen så var det så mycket att man knappt kommer ihåg och efter det så hittade vi på massa bus men sedan kom tentorna. Tentaångesten va på topp och jag trodde inte att jag skulle klara någon av mina två tentor. Men mot alla odds och en dryg körtelfeber tog jag mig igenom dem. Med fyror på båda två och detta firades med en kaotisk Halloweenfest.

 

 
 

 

Efter det blev det ännu mer bus och sen kom julen. Under jullovet gick jag nästan in i väggen på grund av att tentorna låg efter jul och brist på sällskap. Men jag har hittills överlevt varenda tentavecka och insett att det finns mycket värre saker som kan hända än en omtenta. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0