Lund ♥

Nu är jag inne på min fjärde läsvecka i Lund och än så länge måste jag säga att Lund har levererat. Det har varit sittningar hit och dit, fester bakom varje hörn och massa kul att göra hela tiden. När jag inte har varit på nollningsaktiviteter så har det bara varit till att plugga, städa, laga mat eller kolla på Paradise Hotel. Ett förvånansvärt underhållande program… Ja, jag har sjunkit till den nivån…

 

 En bild från första veckan på "StadskringWandringen".
 Detta är en bild från en sittning i onsdags då vår Phaddergrupp skulle vara Poliser på Full Moon Party.

 

Under nollningen har det varit massa olika aktiviteter. Allt från att bada i Sjön Sjön till att gå på finsittning. Det har verkligen varit superkul och jag har träffat många nya vänner.

 

 

Idag har jag bara haft en föreläsning så jag har spenderat hela dagen med att plugga ifatt mig. Casper var nämligen här för första gången sen jag flyttade ner så jag släppte inte honom med blicken en enda sekund. 

 

 

I fredags så tog vår nollning slut och vi firade att vara ettor med att springa Color Run. 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0