Jag Älskar Hösten

Är det bara jag eller är inte höst det bästa som finns. Dock hade den kunnat vara bättre om det inte regnade men ändå. Man kan ju inte få allt här i världen. Det jag älskar med hösten är att jag fyller år, det är Halloween, färgerna är helt underbara och allt är bara mysigt. 
 
Igår hade jag en riktig mysdag! Först pluggade jag lite, vi har nämligen biologiprov på torsdag och pappa säger att jag måste läsa sidorna i boken minst fem gånger... Whaat? Sen åt jag, spelade lite Gustaf på PS2 och sen åkte jag till Casper. Vi kollade bland annat på Breaking Bad och lagade mat. Men vi spelade även Batman... Eller snarare jag spelade och Casper hjälpte mig lite då det behövdes. Jag kan ju inte säga att jag va bäst men lite bra tycker jag ändå att jag var. Förutom när jag tryckte på fel knapp så jag dog...
 
 
           
 
 
 Bästa filmen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0