Leker 15 år

Idag har det hänt en massa saker! Först skola med kemiprov och sen en genomgång som gick så snabbt att några var andfådda efteråt...

När skolan var slut tittade jag och Emma på filmen "kärlek i Rom" tror jag att den hette. Ja... denna film var ju ganska speciell och alla var otrogna i den. Efter det stack vi ner på stan för att jag och Becka sedan skulle dansa. Det gick ganska bra även fast vi dansade på gräs.

Resten av kvällen har jag spenderat hemma hos Becka där jag fick god mat bland annat. Med det roligaste var min och Beckas impulsrunda på moped... Vi lyckades även kidnappa Annie så vi tre stack ut till Näsudden där vi satt och myste bland myggen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0