Frihet

Här kommer några fina bilder från förra veckan. Det var dåde bal, student och kompisar.
 
 
Niklas och Björn ville se lite sexiga ut på balfotot och jag måste hålla med om att det va fint!
 
 
Några sånger som sjöngs under studenten var: "Bira, bira bira...." "Känn min Dong!" "Alla vill ligga med Björn!". Tyvärr har jag haft alla sångerna på hjärnan sedan i fredags. Det är bara att fråga mina kompisar om ni inte tror mig.
 
 
Niklas fick många roliga, fina och nyttiga presenter när släkt och vänner var hemma hos oss och firade att han tagit studenten.
 
 
Jag kidnappade en söt hund och Casper ställde upp på et supergulligt foto.
 
 
Hasse sveriges näst sötaste katt med de blåaste ögonen. (Han är sötare live...)
 
 
Jag och Emma har tagit fina egobilder. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0