Hej!

Jag heter Kajsa och jag går Naturvetenskap andra året. Jag bor i en liten stad där man inte kan göra någonting och jag vill verkligen flytta till ett annat land. På fritiden hänger jag i stallet, träffar kompisar, tränar eller bara njuter av livet. När jag har riktigt tråkigt brukar jag läsa, rita, måla naglarna och ibland till och med städa mitt rum.
 
Jag har blont hår och lugg. Blå ögon och ganska stora fötter för att vara tjej. På Bmi skalan är jag underviktig och jag har inte alla A eller alla B i betygen men jag är jag och jag älskar både min personlighet och mitt utseende och det berättar jag gärna på fyllan. Men det jag vill säga med detta är:
 
Jag heter Kajsa och jag älskar mitt liv!
 
 
Nu ska jag äta glass! Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0