Hamra ♥

Tredje dagen i backen var ännu bättre än de andra! Idag åkte resten av min familj till ett annat fjäll emn jag stannade kvar och åkte med Annie. dagen har bestått av många äventyr... Jag har lyckats med allt!
 
Från början nu då... Jag och Annie stack iväg själva och åkte nästan över hela fjället. Vid 11 tiden började jag frysa så jag och Annie åkte in och firade fettisdagen med chokladmjölk och en semla, mums! Sedan träffade vi på Ellen och Linnea så vi åkte tillsammans resten av dagen. 
 
På förmiddagen fegade jag lite med snowboarden men efter lunch så hoppade jag, åkte offpist, åkte i skogen och trodde tillslut att jag var odödlig... Vi har även dansat och sjungt fint i liften och fått ett gäng att sjunga What makes you beautiful för oss...
 
Bilder från idag! ♥

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0