Helg ♥

Denna helgen har varit så mysig! Det började med att jag, Signe, Becka och Casper skulle ut i fredags. Vi hade en liten förfest hemma hos mig och sen så stack vi till Harrys och det va en riktigt rolig kväll! Jag kom hem runt kl 2.00 men tyvärr va jag lite på lyset och jag ville inte bli bakis så jag va vaken ett bra tag efteråt.

 

 

Efter att ha sovit ca 3,5 timmar så var det dags att åka ut till stallet. Det var nämligen terminsavslutning i lördags och vi skulle ha ett litet luciatåg. Under genrepet så var allt kaos men när vi red för publiken så gick det så bra och jag är så nöjd med allas insats! Efter uppvisningen så fick vi våra superfina julklappar.

 

Senare under dagen hade vi en liten nostalgikväll. Ellen, Jennifer, Malin, Annie och Rebecka kom över till mig och så lagade vi mat och sen så fikade vi på massa julgodis, peppakakor och lussekatter. Så gott! Resen av kvällen satt vi bara och snackade och det va så roligt att prata om vad som har hänt efter högstadiet och prata gamla minnen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0