Pumpor, spöken & spindelnät!

Är det bara jag som längtar till Halloween? Jag vill ha pumpor i trädgården och spindelnär som hänger från trädens grenar... Men såklart så bor jag inte i en amerikansk film så min familj har inte ens en pumpa. 
 
En stor jädra fest med mycket folk och skrämmande saker överallt är precis vad jag vill ha och skulle jag hitta en lokal att ha den i skulle hela väggarna ha spindelnär på sig och allt skulle vara i orange och svart! Snälla jag vill leva i en amerikansk tonårsfilm. Där allt är överdrivet men helt underbart!
 
Nu har jag visst fått en katt på mig också... Hej Trisse. Kul att se dig... Nej då, du stör inte... (host host). 
Jaa... Ni ser kärleksbandet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0