Ändrade planer...

I måndags fyllde jag år och det va så roligt! Igår firade vi Annies födelsedag med att åka till bodaborg och det va grymt roligt! Men det enda prolemet nu är träningsvärk. Igår fick jag även reda på att jag blivit utvald till att vara en av 7 luciakandidater. Så planerna fick ändras för att idag är det fotografering, Annie och Becka fick byta dag då de ska kidnappa mig. Men jag hoppas att ingen är sur över det.
 
I lördags satt jag även och skerv högskoleprov från 8.30 till 16.20. Det kändes som hela dagen gick så fort och jag önskar att alla skoldagar gick så fort. På kvällen blev det halloweenfest och jag var en vampyr. Speciellt va?
 
 
Idag har jag spenderat hela dagen med att fixa mig inför fotograferingen. Farmor önskade att jag skulle ha lockigt hår på fotograferingen så därför jag har nu spenderat en timme på att locka mitt hår. Jag hoppas att man får säga till om man inte gillar bilden för jag är så kritisk när det gäller kfiort på mig själv... Jag håller tummar och tår nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0