the past and right now....

Ja... Jag kan börja med att berätta om vad som hände mig torsdags. Jag vaknade vid sju och fixade i ordning mig inför min kidnappning. Kl 9.40 kommer Becka och Annie och knackar på min dörr. Hej! Sedan fick jag sitta på ett tåg med en ögonbindel... Tack! Det fungerade och de sa sedan att fokt kollat lite konstigt med ingen vet ju vem jag va. Jag fick även ha musik i öronen och va helt döv i en timme. Innan vi hoppade på tåget tryckte Becka på volymknappen på hörlurarna för att jag inte skulle höra. Resultatet av det blev att deras blinda och döva kompis börjar skrika på perrongen. Sedan spenderade vi en mycket fin dag i Växjö och såg även på bio på kvällen. Tack så mycket sötnosar!
 
Sen va det då fredag... Dagen började bra och jag gjorde inte så mycket innan Philip kom till mig vid kl 15.00 och det va mysigt! Vi handlade lite och sen gick han vid halv sju eftersom jag Annie och Becka skulle ha tjejkväll och titta på X faktor. Planerna ändrades sedan då Becka kom så sent som 21.30 (till Värnamo) och Annie kunde inte. Niklas och hans kompisar kom och tjatade på mig att jag och Becka skulle hänga med på en fest och det gjorde vi tillslut. Vi hade roligt på festen dock va det en kille som va på oss hela tiden fast vi sagt att vi hade pojkvänner... Det enda positiva med honom va att självförtroendet höjdes med typ 20 meter. (vill ni veta vad som hände? fråga)
 
Lördag! Becka sov över efter igår och vi vaknade och åt frukost på sängen och kollade på twilight. Efter att Becka åkte vid 12 var det dags att åka ut till stallet och leka och rida Luris. Idag var han riktigt duktig! Jag lekte med honom och han frustade ordentligt en gång innan jag hoppade upp. Sedan bar det av. Frida kunde inte hänga med ut och rida så idag fick jag rida ensam. Efter en riktig galopprunda var både jag och Luris nöjda. Efter stallet har jag inte gjort på mycket men nu ska jag till min söta Philip!♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0