Fullt upp♥

Min helg har varit allt annat än långtråkig... I fredags slutade vi kl 9 ungefär och innan kl 11 var jag ute i stallet. Det blev en mysig barbackarunda och photos. Sen när jag kom hem va det bara att dusch för sen kom Philip och hämtade mig. Så då var det golfbanan som gällde. Jag är den bästa caddien... Nja jag är inte stark och jag vet inte vilken sorts klubba man ska använda när... Den enda klubban jag är hundra på är putten... känner mig så duktig. . .
   Igår blev det filmtittande, studentfest och eurovision med tjejerna! Efter femte 12:an var vi inte så entusiastiska längre. Men det var ändå riktigt roligt.
  Idag har jag pluggat, pluggat, firat mamma, pluggat och barit ute hos pollarna! En helg då man har fullt upp 'r den bästa.


Luris i fredags♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0