Blåmärken♥

Kom nyss hem från en mysig dag. Jag har nyss suttit och pluggat historia med min farmor som tycker om historia jättemycket. Vilket var väldigt bra för mig! 
    Idag på gympan fick vi välja vad vi skulle göra. Jag ville inte vara själv i gymmet och jag ville heller inte vara med på Volleybollen eftersom... Ja jag kan säga att jag spenderar den mesta tiden åt att skrika när jag spelar det. Så islället fick det bli............ INNEBANDY! Vilket jag är okej på ändå. För mig gick det ändå okej men jag var ensam tjej och tog det lugnt i början så gjorde killarna samma sak. Men det ändrades sedan. Det flög bandybollar över hela rummet kändes det som och tyvärr träffade några mig.

    Börje... Läser du detta så vill jag bara säga att blåmärket på knät har en diameter på 4 cm....

    "Det var så mycket testosteron omkring mig att jag blev rädd." Citat av mig efter gympan....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0