What the hell

Halloj Halloj! Ja det har varit ganska tyst ett tag på min lilla blogg. En av anledningarna är att jag och Philip inte är tillsammans längre. Men nu ska jag berätta vad jag hittade på igår.
Igår åt vi på lilla krogen, det slutade som vanligt med att det inte blev någon kvällsmat... Tur att man bara äter där en gång varannan månad. Efter lunchen gick jag Emma och Becka och kollade på nyårs klänningar. Det gick dock inte så bra och jag har fortfarande ingen klänning. Men någon ska väl vara perfekt.
Efter en fin eftermiddag på stan cyklade jag och Becka hem till henne och satte oss i hennes nya soffa. Efter att ha suttit i sofan och haft tjejsnack och mycket snacka om pojkar så var vi tvungna att förflytta oss ner till tv:en för att kolla på X faktor. Jag har dock ingen aning vem som är i final.
Nu väntar jag på att mamma och pappa ska komma hem från träningen och köra ut mig till stallet. Vi ska rida ut idag och luris kommer nog vara mycket pigg pga snön. Det kommer bli så kul!

Tyckte bloggen behövde två gamla bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0