Plötsligt händer allt!

Denna helgen och veckan har varit helt galen! Först massa läxor och sen Lucia. Jag var lucia i ett av luciatågen och tärna i det andra.
Dagen efter det var det matte nationella på morgonen och direkt efter provet var det dags att åka till Höganäs och sedan vidare till Ekebo för att kolla på Sabaton!
(Emelie bredvid mig tog kortet!)

Konserten va så sjukt bra och jag hade underbart sällskap med mig! Efter konserten var vi riktigt varma men eftersom vi inte okrade lämna in jackorna så sprang vi i bara t-shirt och linnen ut till bilen! Alla tänkte Yolo Niklas tänkte dock Yodo. (You only die once.) Sedan åt vi och sedan var det bums i säng. Eller ja typ i alla fall...

Igår pluggade jag, sov och sedan på kvällen stack jag till Becka och vi kollade på kvarteret Skatan. Bästa filmen! Tack alla för en sjuk helg!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0