Lejonet från Norden

Tisdag... Jag kommer aldrig kunna skriva något seriöst på min blogg igen. Men jag ska försöka.
 
Idag såg vi film på tyskan och det var en amerikansk film som var dubbad till tyska. Åh va roligt. Brad Pitt  var med i filmen och när tröjan åkte av så kunde man höra hur alla tjejer i salen drog efter andan. Det resulterade till att jag började skratta extremt mycket! Sedan har vi inte gjort så mycket roligt men efter att ha gått ner ett kilo igår så kämpar jag just nu med att få i mig mat.
 
Imorgon har vi kemi prov och det enda vi ska kunna är att täkna med mol. Jag kan nästan allting men jag har lite problem med molekylformlen men den empiriska formlen har jag inte några problev med alls. Nu när jag sagt lita smarta ord kan jag gå vidare. Såhär ser det ut när allt är kaos i Kajsas huvud!
  
 
På fredag ska jag baka julgodis men Annie, Hanna, Frida och många fler. Det kommer bli riktigt kul om jag bara kommer på vad jag ska baka. Förra året gjorde jag och Annie mozartkulor och de blev mycket goda men det var inte så roligt att göra dem. 
 
ps. Alla på skolan måste hata mig för jag sjunger alltid på alla skolavslutningar....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0