Jag älskar julafton!

Jag älskar verkligen julafton och nu när gästerna har åkt hem börjar slitandet med att få allt att fungera! Jag har haft problem med alla mina julklappar tror jag. Jag kunde inte ens öppna merci lådan och då är det illa. Men nu är även den öppnad men bara två bitar saknas.
 
 
Nu sitter jag bara still och inser nu att jag måste måla om massa saker i mitt rum. Högtalarna och sängöverkastet är nämligen rött men allt annat är rosa... Det kommer bli så kul! 
 
Imorgon bär det av till Becka tidigt och då ska vi kolla på Vampire Diaries. Det blir inte den nya säsongen men så långt som vi hinner på fösta och kanske andra om vi bara kollar. Sen på kvällen sticker jag till Casper och Casper you better download a good movie! I know you're reading this!
 
Nu blir det, Tomten är far till alla barnen!

Kommentarer
Postat av: casper

shall do, master bruce.

2012-12-24 @ 23:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0