Photos!♥

Fick för mig att jag skulle ta lite korta för ett tag sen. Några blev mindra bra och andra blev helt okej.





Just nu är det Engelska lektion och jag ska läsa min bok som ska vara utläst nästa vecka men det är mycket roligare att va innne på youtube och facebook. Vilket jag inte är ensam om att tycka.

I morgon ska jag köra på Spira invigningen i Jkp. Det kommer bli så kul! Jag har laddat med kakor och godis eftersom vi inte vet om vi hinner äta eller inte. Men vi kommer ha as kul ändå! Ola Salo och 2 andra artister kommer vara där och vi ska vara 1300 som ska köra. Vi kommer inte behöva mickar... Hela körgänget ska dit och vi ska sjunga: You raise me up. Snacka om hög tom?! Vi kommer dö om vi ska sjunga såå högt! Sänker man den 1 oktav är den lagon hög ungefär...

Ha det bra pusss♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0