'can you feel the love tonight♥

Volleyboll idag på idrotten och jag är inte så duktig på det. Istället för att kämpa och springa efter bollen taggar jag mina lagkamrater så de ska göra det istället. Så jag slipper göra det. Men det slutade med att istället för att ha ont i knän och handleder har jag ont i halsen. Varmt vatten, citron och honing får jag dricka nu när jag kämpar för att överleva.


Rubriken är can you feel the love tonight och det är inte för att jag älskar volleyboll utan för att idag skulle jag va med min underbara kille. Han är tyvärr sjuk och jag måste klara mig utan honom... Det är jobbigt... :/ Jag hoppas att han är frisk tills på onsdag eller trosdag! Philip finis vet att du kommer se detta!
Krya på dig älskar dig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0