Bring me to life!

Fick reda på vad vi skulle ha på elevensval dagarna nästa vecka. Elevenval dagarna är tre dagar då man har 6 lektioner (2 om dan). Varja lektion är 3 timmar långa... Jag valde, eng matte, no och tyska för man skulle välja 4 st teoretiske ämnen. Efter det skulle man välja 2 roliga ämnen då jag valde sysjöjd och bild. 
        Idag fick jag se schemat. Måndag och onsdag var jätte roliga! Engelska, syslöjd, bild och film. Yey! Det va inte så farligt ändå tänkte jag. Tills jag såg tisdagen... Tre timmar tyska, okej det överlever jag. Men det värsta var när jag såg vilken lektion jag skulle ha efter det! Jag ska ha idrott med killarna i klassens tränare. Vi kommer alltså spela fotboll. Jag hoppas av hela mitt hjärta att jag inte är ensam tjej. Så nu är jag inställd på att det är fotboll vi ska spela. Skaffa kondis står nu högst upp på mitt schema. :D 


HOLLYWOOD! :D hahah


pusss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0