Twitter...

Ja jag är lite efter men har precis startat upp mitt gamla twitter konto och jag vet inte riktigt om jag kommer få mer än de 2 followers som jag fick idag... En av dem var från ett black metal band och en annan tjej som inte verkade interesserad av vad jag skrev utan bara om  att få fler followers... Så jag är lite forever alone med mina 2 followers. Än så läng är det ganska kul men jag kommer bara på massa konstiga saker att skriva... Jaja man måste ju få ordbajsa lite då och då...

Jag känner mig jätteduktig för jag skrev en ny låt innan! Det är första gången jag börjat på en ny låt en ett år tillbaka och jag hade verkligen glömt bort hur kul det är. Denna låten är rätt roligt skriven för hela texten är som en dialog mellan två personer som varit tillsammans. Jag har dock inte kommit på något bra slut än men ge mig 20 minuter till.

Imorgon är dagen jag fruktat i en vecka... Dagen då vi kommer få se hur vi sjöng på "uppspelningen" av våra fina covers. Jag lyckades hålla mig lugn fram till första refrängen sen så tänkte jag för mycket och allt gick fel. Okej några toner men det är ändå för många. Halvbra eller ok är alldrig bra nog. Eller det är det väll men inte när det kommer till mig och musik.

Nu ska jag göra alla ni anra helt sockersugna! Jag har nämligen en back med 4 hallonsoda 4 päronsoda och 2 sockerdricka! Yummy!

Puss & Kram Kajsa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0