Nostalgi...

Jag skulle fixa klart några julklappar idag och de bestod av en ram och masssa bilder. Så idag har jag tittat igenom alla bilder som vi tagit sen 2006 och det var rätt många kan jag såga. Men det roligase var att vi hade bilder från när vi varit ute och rest så har jag alltid haft ett speciellt ställe i huset/ hotelrummet där jag suttit och läst böcker. Jag brukar inte läsa så ofta men när jag har semester gör jag det. Men denna sortens bilder hade vi nästa från varända ställe tills 2009 någon gång. Jag kommer ihåg att jag satt alltid vid ett fönster så jag kunde se ut och jag kommer ihåg att jag hoppades att något spännande skulle hända. Som vad som helst egentligen bara det var något som hände med mit alldeles för enkla och normala liv. Men så klart hända inget. På sin hojd kunde någon med en hund gå förbi och det var och är inte så spännande enligt mig.

Nog med min Söndags-nostalgi...
Nu ska jag fixa klart alla julklappar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0