Julklappar och Harry Potter

Nu är alla julklappar öppnade! Som vanligt slog vi vad om hur lång tid det skulle ta innan morfar somnade under Kalle Anka. Det tog 11 minuter innan vi märkte att han sov så Niklas vann som vanligt. Han satsade på 10 minuter och jag på 7 minuter. Men en väldigt lyckad julafton måste jag säga! 
       En liten sak jag undrar över bara... varför visar de alltid Harry Potter vid jul? Visst det är familje filmer men ändå...
       En sak till... Vad är grejen med att få strumer i julklapp? Jag har faktiskt fått minst ett par varje år. Det är rätt kul fakriskt. Jag har inte missat att ta kort på Niklas mat heller. Det var faktiskt liiite andra saker än potatis i år på den. Ja alla andra år har det bara varit olika sorters potatis på den.
       Nu ska jag kolla klart på Harry Potter. Det är bra även fast det inte är en julfilm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0