she will be loved♥

Satt och tittade på lite fina bilder och då kom ett fint minne upp. Det va en sak som vi lovade varandra på nyårsafton. Vi skulle ha pickninck den första lediga dagen då det va fint väder! Jag har t.o.m inhandlat en stor saftflaska i glas. Så det blir picknick snart då! Eller hoppes det blir fint väder innan maj...



Idag har jag haft ont i halsen. :/ men det bästa med det är att man får äta glass! Så när jag känner mig redo ska jag våga läsa Hemsöborna. Det krävs mycket mod för att göra det utan att somna, jag är nog inte den första som gjort det.      (förlåt August)

Nickelback – Never Gonna Be Alone

Fin!♥

puss♥


Kommentarer
Postat av: fröken svår

PICKNICKEN KOMMER BLI AWESOME <3



HAHA "förlåt august" <3<3<3

2011-04-06 @ 02:26:06
URL: http://jumpingmaniac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0