Rubrik :o

Idag har jag tagit mig tid till att sitta vid datorn. Jag måste öva till ett prov men jag tycker jag kan det rätt bra so: i'm going to wing it! Alltså hoppas på ett G eller mer. Vi har klagat på att det var mycket på provet i flera veckor men hon har inte minskat inehållet. Snarare ökat... Tack.
   Nej nu ska jag inte klaga. Det hade kunnat vara värre.

Måste hitta denna tills på lördag!

Jag längtar tills på lördag för då ska jag inviga min stora saftflaska! Det kommer bli mys? Låter kl 17.30 bra tjejor? Jag tycker det låter perfekt.

Ne nu ropar läxorna efter mig...

puss♥

Kommentarer
Postat av: Becka

Kajsa, du och jag är nog världsmästare på att klaga på precis ALLT!! HAHAHAH



Men jag tror att 17.30 blir perfekt men vi får prata med dom andra imon! :):):)

2011-04-28 @ 21:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0