•Sunday morning•

Idag har jag tagit det ganska lungt. Dagen började med att jag fick infall och spelade in Eternal flame. Sedan cyklade jag till hemmakväll och köpte godis. Killen som alla alltid brukar köpa godis av va inte där! Detta är allvarligt... Efter godisköpet cyklade jag och köpte den senaste Harry Potter filmen! Det är hemskt att jag inte sett den än.

Just nu sitter jag och pillar ut målafärg ur håret... Jag har nämligen suttie med iPoden i öronen och målat en fyr. Testa att måla till dina bästa iPod-lista. Det är hur mysigt som helst. Lyckades till och med cykla hem på bara en låt... "Sunday morning" helt okej låt.

puss♥


Kommentarer
Postat av: Becka<3

Var det inte denna låt jag o jennifer sjöng någon gång i 7an tror jag....det var väldigt "vackert" hahaha ;)<3

2011-04-17 @ 21:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0