När sommaren är som bäst :D <3

Asså jag sa att jag aldrig skulle börja blogga igen men nu så ;)
Det gick helt enkelt inte!
Detta är först inlägget på ett halvår tror jag ;o Jag kunde inte bara
sluta blogga det var för kul :D hahah <3

Reklam!!! <3

Premonition!!!! <3


det bäst bandet ever :D hihi
jag ska träffa trummisen idag och vi ska ha det bäst :D
men den lilla latisen sover för tillfället ;) VAKNA!!!! :D
Okej jag kan låta henne sova i 10 min till.

Denna sommaren kommer jag aldrig glömma!
Det har varit den bäst sommaren i mitt liv :D
Började med mellby! hemma 2 dar, sen usa i 16 dar
hemma 2 dar, åkte på läger i en vecka, hemma 2 dagar,
åkte till stugan med sötisarna! 3 dar, asså och sen åkte
jag till philip (älskar dig) och va där i 5 dar :D
Det var helt underbart där!!! Så mysigt när vi cyklade
och satt vid havet!!! Jag vill spola tillbaks och vara där!!

 
Till mina bästisar!
Ni är dom finaste och dom bästa och jag vill aldrig förlora
er för utan er är jag inget! Älskar er!!!<3<3

I ♥ tälta!!!
förra sommaren tältade jag bexi och ellen! det var så bäst!
Snart så ska vi göra om det och nu kommer det bli ännu bättre!
hahah :D älskar er! <3<3


Jag vill sjunga igen... :/ <3
det är så tråkigt för jag har inte sjungt hos läraren en enda
gång på lovet! Jag har gått back aset! Jag ska ringa och boka
tid på typ fredag eller något sånt :D det är så kul att vara där
och man lär sig alltid något! :D

Idol... Njaa!
jag har visst lovat någon att ställa upp i idol... hmm! Men jag
vet inte det hade varit kul att fått veta om jag sjöng så bra
som pappa alltid säger! Man vet ju inte! Bara för pappa har
ju "jahör" men ja ja... hahah jag vet vad jag tycket iaf ;)

Inspererad av!
Alla som läser måste ju undra varför jag börjat blogga igen
bara så där... Jag började läsa http://mattiazbjorling.se och
jag ville bara börja skriva direkt hahah :D
Jag vill bara tacka för att du fick mig att tycka det va roligt
att blogga igen :D Tack 10 000 gånger och lite till :D <3


Men jag ska käka frukost nu :D


puss puss ♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0